24/03/2018

Zegar...

Na początku chcę przekazać że mój syn Mateusz jest bardzo szczęśliwy
i prosił by Wam podziękować za wszystkie komentarze pod Jego smokiem:-)))
Dziękujemy gorąco:-*
^^^
A teraz zegar taki bez kukułki- ale za to wyszywany;-)

Chciałam go wyszyć już dawno, ale postanowiłam najpierw do niego kupić ramkę.
I to okazało się dobrym pomysłem,
bo chciałam mieć całość za szkłem, a odpowiedniej ramki w okolicy nie mieli.
Na szczęście taką znalazłam na wyprzedaży w Biedronce,
to wtedy mogłam dobrać materiał i zacząć wyszywać:-)
 Haftowanie poszło sprawnie, kontury to taka trochę moja samowolka,
za to z oprawą było trochę zabawy;-)
I teraz mam taki zegar w domu.
 Męska część mojej rodziny jest zadowolona i bardzo im się podoba,
no i tej ładniejszej części też;-)
 Mój zegar zgłaszam na wyzwanie w KTM

Pozdrawiam cieplutko:-)

32 komentarze:

  1. Świetny zegar!
    Całość bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiękny zegar powstał. Podoba mi się i wzór z tymi oddzielnymi częściami i misterność haftu i efekt końcowy. Jest piękny, mistrzostwo świata :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bez dwóch zdań! Bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest piękny,chętnie bym taki powiesiła na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zegar!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dziwnego, że się podoba! Jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko, genialny pomysł na ten zegar znalazłaś. Nawiasem mówiąc, uwielbiam zegary pod każdą postacią ale haftowany widzę po raz pierwszy ;-) Super praca! Ogromnie mi miło że zechciałaś wziąć udział w moim wyzwaniu w KTM. Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zegar rewelacja :D Szkoda, że jest tak mały wybór haftów do zegarów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolinko! Prześliczny Zegar - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny zegar. Wzór jest mi znany i fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zegar jest fantastyczny!!! Piękny haft :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny zegar,super pomysł 😃
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł z zegarem, oprawa, ozdoby w postaci części mechanizmu wszystko razem mnie urzekło :-)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z umieszczeniem trybików pod szybą. Zegar w takiej oprawie wygląda rewelacyjnie! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) Bardzo udana praca, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Fantastyczny!
    Świetny wzór i wykonanie rewelacja, a do tego te dodatki w postaci części zegara za szybką - subcio! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo, "mój" zegar wyszyłaś :o I to jak pięknie! Też mam go w planach, ale na razie posiadam tylko wzór, mechanizm i kanwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super bombowa praca. Genialny zegar. Bardzo piękne wykonanie, bardzo unikalne. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny haft w pięknej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oprócz wzory, bardzo fajnie wyszła oprawa i całość świetnie się prezentuje :D Super ci wyszła praca. ( joasia & art)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ,ciekawa i pomysłowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam... :) mogę tylko wyobrażać sobie ile to wymagało cierpliwości. Efekt super... bardzo oryginalna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny obraz! Czy ja dobrze widzę dodałaś tam prawdziwe części zegara?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*