25/11/2017

Mały artysta

Na dzień czarnego kota był kot,
to na Dzień Pluszowego Misia oczywiście musiałam wydziergać misia:-)

Niedawno udało mi się kupić cieniowaną wełenkę
i tak sobie pomyślałam, że na miśka będzie w sam raz.
Do tego szydełko + mój ulubiony wzór na misia i powstał taki oto mały artysta:
Który oprócz malowania, bardzo lubi też czytać
 Oj będzie z niego niezły mądrala, ale może to i lepiej,
bo w razie kłopotów to w lekcjach pomoże;-)
No i zawsze jest gotowy by przytulić:-) 
A czy Wy macie swoje ulubione misie?

Pozdrawiam cieplutko:-)

14 komentarzy:

  1. Karolinko - ale cudowności tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, a jak lubi czytac to juz w ogóle ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ciekawy,piękny sympatyczny miso:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, milutki słodziak z tego misiaczka. Pięknie go wydziergałaś i świetną sesję zdjęciową zrobiłaś. Bardzo mi się podoba :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki ten miś, kotek z poprzedniego posta też superaśny. Zdolniacha z Ciebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinko! Fajniutki misiaczek, a ten kubraczek jaki Uroczy, Sesja zdjęciowa Wspaniała - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i co gorsza śpię z nim :/
    A Twój jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :) Ja kiedyś miałam, ale już gdzieś przepadł :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję odwiedziny,
i za każdy pozostawiony komentarz :-*